Biuro Rady Miejskiej w Policach informuje, że XLVI sesja Rady Miejskiej w Policach odbędzie się 25 wrzenia 2018 roku o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pokój 32, I p.
Porządek obrad
XLVI sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 25 września 2018 roku
- Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Rozpatrzenie uwag do protokołów z XLIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 28 sierpnia 2018 r. oraz z XLV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 31 sierpnia 2018 roku.
- Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
- Rozstrzygnięcie konkursu pn. ,,Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police w 2018’’.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu I w budżecie Gminy Police
na rok 2018. - Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej
Gminy Police na lata 2018-2027. - Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 rok. - Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Polickiego.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wynajmowania
lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Police. - Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie “Regulaminu cmentarzy komunalnych” na terenie gminy Police.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej gminy Police: „Dębostrów – stacja”. - Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.